19 stycznia 2016

DIY recykling czyli domek z kartonu


Odswiezam post sprzed roku jakby ktos jeszcze nie widzial bo mysle ze warto :)


no to prosze zalegly post :D



Jedna z grup na fejsbuku oglosila konkurs w ktorym kazdy wygrywa z super nagroda- zabawa ze swoim dzieckiem! Odrazu zglosilam nas udzial!
Nasz projekt dotyczyl czegos tworczego z materialow recyklingu. Mial byc zamek itd. ale baby S ma dopiero 11 miesiecy wiec musialam wymyslec cos co ja zainteresuje. I znalazlam. w 100 % celny :D

Nie bede zameczac zdjeciami co kiedy gdzie i jak wiec wkleje tylko skrot na ktorym bedzie chyba wszystko widac jakby co pytajcie ;)

Szczerze polecam takie spedzanie czasu kazdemu!!!!!


ps. nie polecam farby w sprayu na karton. wrrrr szkoda ze mi tego nikt wszesniej nie powiedzial!!



A na sam koniec pokaze jak moj maly glizdolinek umie sie juz wszedzie dostac

Bawcie sie dobrze!

17 komentarzy:

  1. Mamo! Masz talent! Ja kiedyś Starszemu próbowałam zrobić taki domek, niestety rozwalił go zanim skończyłam. Taki facet niecierpliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki pierwsza klasa :)))) na pewno jesienią postaram się zrobić podobny mojej Nadusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Zapamiętam na przyszłość. Uwielbiam robić takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, szacun, po prostu rewelacyjny domek!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. a co tam u was? kurde dawno mnie u was nie bylo musze zajrzec! masz kontakt z reszta z forum?

      Usuń
  6. Kurcze troszkę mnie nie było (brak czasu), a tu takie cudo wyczarowałaś!!! Musze koniecznie spróbować domek zrobić z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle tych treści w internecie, a musiałem przetrzepać cały internet w poszukiwaniu czegoś wartościowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kartonami może być super zabawa :) Jeśli chcecie poznać inne sposoby na to, aby je wykorzystac, to zajrzyjcie na http://www.amataska.pl/niestandardowe-zastosowanie-kartonow-czyli-sprawdz-jak-to-zrobic

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....