12 lutego 2013

siedzimy!

Baby S z dzisiaj:
 
 
A jak cos robi to musi wywalic jezor jak tata ;)


Radosc...


Ah moje slicznosci :)
 
 
baby S ma ubrane:
-rozowa koszulka w szare groszki 3-6
-jeansy 3-6 NEXT
-rozowa opaska EBAY
-niebiesko jeansowe buciki 0-3 MOTHERCARE
 
A matka wariatka?
 
A ja normalnie jestem nieprzytomna przez ostatnie 3 dni to jest jakas masakra ledwo nogami powlocze ;) nie wiem co to a baby S sie nie zatrzymuje nawet na 2 minuty no chyba ze spi ale wtedy mi sie nawet ruszac kciukiem nie chce lub tez zasypiam :/
Albo dopiero do mnie doszlo cale zmeczenie od porodu albo nie wiem co ale niech juz minie bo nie nadazam za nia! przebieranie przez ostatnie dni to jakis kosmos!  ma ktos jakas rade jak zmienic pampersa jak dziecko na kolanach?!?! albo jak wytrzec dupcie z kupy skaczacej malpeczce?! przytrzymuje jedna reka a druga staram sie cos zrobic ale chyba jestem dla niej za malo wygimnastykowana heh jej jakbym miala blizniaki to chyba bym osiwiala....

8 komentarzy:

  1. sliczna ta opaska :) gratulacje nowych umiejętności :) Moja córcia tez nie lubi przebierania, rozbierania i ubierania. Taki urok.Nie mam żadnej rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze jest to ze wiem ze bedzie coraz gorzej :P heh ale coz trzeba dac rade

      Usuń
  2. Cudna ta opaska, a balerinki jeszcze słodsze! Cukiereczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najgorzej z tym ubieraniem jest właśnie zimą.
    Otagowałam Cię w zabawie, jeżeli masz chęci to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o co chodzi z tagowaniem w zabawie? bo ja blogowo jeszcze nie kumata jestem:P

      Usuń
  4. Jaka słodziutka, a z tym jęzorkiem miodzio!U mnie już włączyłam funkcję obserwatorów, ale nie wiem czy działa,bo w tym nowym google+ nie umiem się jeszcze odnaleźć:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy bardzo :) ja zrezygnowalam z google + jakos mnie denerwowalo na maksa

      Usuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....