17 lutego 2013

Czy ona zamierza juz wstawac?

I tak codziennie moja mala baby S robi cos nowego. Dzisiaj to juz pobila sama siebie bo zapragnela sobie stac...i tak caly dzien szukala rzeczy (lub ludzi) o ktorych moglaby sie oprzec i wstac ;) Ale tak sie zastanawiam czy aby nie za wczesnie? Czy powinnam jej na to pozwalac? Przeciez ona ma dopiero 5,5 miesiaca... a moze ona sie juz uczy i powinnam jej pomoc? Poki co sie tylko przygladam i kontroluje ale jestem w szoku ze ten szkrab taki szybki do wszystkiego!

Tutaj probka jej dzisiejszych wyczynow
A to baby S z dzisiaj:


Dzis tez mialysmy pozegnanie z jej kolyska bo zdecydowanie nie mozemy jej juz uzywac wiec zrobilam kilka zdjec na pamiatke ;)




 
 




Baby S ma ubrane:
- caly zestaw z NEXTA w rozmiarze 3-6 rozowe leginsy, spodniczka tutu i body :)

5 komentarzy:

  1. mój mały to samo, zaraz jak się nauczył siadać chciał wstawać. Zapytałam lekarkę o to i powiedziała mi, żeby nie stawiać, nie trzymać za ręce do góry i interesujące rzeczy kłaść na podłodze, a nie wyżej. To nic dużo nie dało, bo o ile chwilę się uspokoił i o tym zapomniał (na jakiś miesiąc) to potem, jakoś jak skończył 6 miesięcy i zawodowo już raczkował, to zaczął stawać, chodzić obok mebli i tak w wieku 8 miesięcy już sam spacerował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty???? wowwwww jejto i nas to czeka?! az sie boje

      Usuń
  2. rety myślałam, że ona ma z 8 miesięcy. Pięknie wygląda w tej spódniczce i opasce.

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....